Tämä lanka Marks&Kattens oli minulle uusi tuttavuus. Olin ostanut kaksi kerää sitä..ei aavistustakaan mitä siitä tekisi, mutta kolmiohuivi siitä tuli. Ja enhän minä malttanut noudattaa tiettyjä ohjeita vaan sävelsin siitä reikähuivin (joka ei näy kuvssa)...röyhelöreunuksin. Tätä lankaa oli kiva ja helppo neuloa ja ajattelikin tämän työn viileisiin kesäiltoihin hartianlämmitteeksi.

Tämä se vasta projekti on...en pidä tästä sukkalangasta...liian liukas neuloa, enkä pidä neuloksen struktuurista...valmiina näyttää jo käytetyltä...ainakin näissä tummissa sävyissä...ei auta vaikka puikkokokoa pienentäisi/suurentaisi...minusta jälki on jotenkin "tunkkaista"...suureksi harmiksi näitä oli pussillinen ja yritän epätoivoisesti saada nämä neulottua pois...toisaalta olen muutamissa Blogeissa törmännyt samoihin mielipiteisiin, kuin minulla...vielä sanoivat, että venyy käytössä paljon, joten nämä sukat...kokoa naisten...meni meiän miehille (ihan kokeilumielessä). Eli Janne sukkalanka Gjestal AS:tä...nämähän asiat ovat tietenkin makuaisioita, mutta taitaa minulta jäädä tämä lanka kauppaan.