21.9 2011  Kaksi vuotta on suhteellinen käsite. Muille se on lyhyt aika, mutta minulle se on pitkä, koska yleensä aloitan uudet projektit välittömästi. Kaksi vuotta olen seuraillut kudonta, virkkaus ja matkailublogeja ja ihaillut muiden aikaansaannoksia. Muutama vuosi sitten hiipi mieleeni, että miksi en minäkin kokoisi arkistoa "värkkäyksistäni" tänne, mutta aina tuli jonkinmoinen este. Milloin oli liikaa tekemistä, milloin liian vähän (jolloin näköjään en saa sitten sitäkään aikaiseksi), mutta asiat kai vaan vaatii oman aikansa jolloin ne tapahtuu. Tämän tapahtuman loi mahdolliseksi ikävä tapaturma töissä, jonka seurauksena olen könkännyt sauvoilla eteenpäin jo kaksi viikkoa eli nyt sain vihdoinkin aikaiseksi tämän projektin aloittamisen. Ehkä vähän jännittää, koska olen aina ollut huono kirjoittamaan päiväkirjoja ym. muuta tekstiä, koska olen enemmän verbaalinen ihminen, mutta kokeillaan nyt .