Surffailessani blogiviidakossa eräs päivä törmäsin ihanaan ruokablogiin. Kiitoksia hyvästä paahtopaisti, kastike ja uunipunasipuliohjeesta pastanjauhantaa.blogspot.com blogille. Itse tein vielä lisukkeiksi haudutettuja tinjami,hunajaporkkanoita voisulassa. Nam..Nam.

Kyseisessä blogissa oli myös arkeen sopiva nopea Currywurstin resepti, joka osottautui todella maukkaaksi. Ainoa virhe jonka tein oli, että söin sitä aivan liian myöhään illalla, jolloin suola oli aamulla varastoitunut suunnattomiksi silmäpusseiksi mutta muuten hyvää.